Slut på sommaren

Nu börjas sista helgen av sommarlovet.
Har sommarjobbat för första gången hehu.
Nu så ska jag bara vänta på att mina sista paket
ska komma, väntar på ett från pinkyparadise och ett från Members.
Köpte nya cheap monday jeans och en grå cheap monday tshirt
för endast 257 kr (med frakt inräknat). 
 
Imorn så börjar jag gymma igen, har inte gymmat på hela sommaren, har bara
tränat hemma. Så ska bli skönt för när jag är på gymmet så känns det som att
jag verkligen får det gjort från grunden. Inte bara några situps här, armhävningar där osv.
Pinterest
No Pain No Gain / strong


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Linnea, 17 år, upptagen, bor i Umeå, går frisör andra året på dragonskolan.

RSS 2.0