Lite långt efter

Inser typ mer saker hela tiden.
Hur jävla dåligt behandlat jag har blivit ända sen jag började 7an.
Så jävla äckliga människor det finns asså. Jag har fan blivit mobbad
på riktigt och ingen jävla lärare hjälpte mig. Jag var livrädd i början
att berätta för någon lärare om hur jag blev behandlad av vissa på
skolan och när jag väl gjorde det så fick jag ingen jävla fitthjälp.
 
Sen har sett till och med en som mobbade mig sitta och skriva om hur
jävla hemskt det är i dagens samhälle och hur dåligt vissa blir behandlade
men ändå så kunde hen berätta för mig varje dag om hur ful jag var, putta mig
i korridoren etc.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Linnea, 17 år, upptagen, bor i Umeå, går frisör andra året på dragonskolan.

RSS 2.0