Jag hatar men jag älskar

Jag saknar dig. Jag kommer alltid sakna dig och älska dig.
Du försvann för fort. Jag var inte berädd. Jag älskar dig förevigt.
Jag älskar dig mormor. Förevigt. Jag kan inte beskriva hur mycket det här suger.
Jag vill träffa dig vill att mamma ska må bra.  Håller på att falla isär atm, 
jag vill inte behöva sakna såhär #tonårsångest 
Om nån tror "att jag inte egentligen bryr mig" kan gräva ner sig,
jag brydde mig och bryr så jävla mycket om min släkt och familj. 
Speciellt om mormor och morfar.
Nu vet jag varför jag verkligen älskar filmen Spirited Away. För första gången
jag såg hela filmen så var jag med Sofia hos mormor och morfar 
och såg den. Mådde bäst. Jag saknar allt. 
Quotes & Sayings /
observando


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Linnea, 17 år, upptagen, bor i Umeå, går frisör andra året på dragonskolan.

RSS 2.0