all you're ever gonna be is mean

"You, with your switching sides,
And your walk by lies and your humiliation
You, have pointed out my flaws again,
As if I don't already see them."
 
Jag önskar att du bara kunde lägga av. Låta mig leva som jag gör och bara sluta bry dig. 
Sluta snacka skit om mig och bara helt enkelt sluta vara så jävla elak. Jag vet att du 
läser det här. Så snälla du som pratar om mig och mitt liv. saker som verkligen inte angår dig,
sluta bara. För vem du än berättar saker till så kommer jag att få veta tillslut. Så nu ber jag 
dig en sista gång. Sluta bry dig om mig och mitt liv.
 
But all you are is mean,
All you are is mean.
And a liar, and pathetic, and alone in life,
And mean, and mean, and mean, and mean



Kommentarer
Fuck you

Bagel

2013-03-27 @ 21:29:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Linnea, 17 år, upptagen, bor i Umeå, går frisör andra året på dragonskolan.

RSS 2.0