Lost in the world

Sitter ute på altanen och håller på att dö atm.
Så jävla varmt det är här, har säkert druckit 10 liter vatten oxå. 
Klarar inte av sån här värme egentligen, när jag kom hem så satt
jag på badrumsgolvet och höll mig ifrån att spy. Sen när jag reste mig så
trodde jag att jag skulle svimma. Fuck u life. :((( 
 
HATAR mitt hår så hårt just nu. Bara halva luggen vill som jag, det har blivit fult nu när jag har sparat ut min uppklippning lite så nu syns det jätteväl att det är ojämnt. (klipper dock så med mening hehe)
Vill bara att det ska bli nästa måndag så jag får bleka och tona och klippa. UHUH 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Linnea, 17 år, upptagen, bor i Umeå, går frisör andra året på dragonskolan.

RSS 2.0