Dags att klippa sig

Har lyckats avvänja mitt hår så det behövs tvättas max 2
gånger i veckan nu, så jävla skönt. Ska nog tvätta det snart 
sen köra en lååång inpackning efter det. Funderar även på
att klippa det eftersom att jag satt och lallade lite med min
sax för nån vecka sen och wooops så blev det kortare på en sida
så skulle behöva toppa till det och jämna ut det igen.
 
Jag har planerat att i Januari ungefär så ska jag färga tillbaka till
brunt men funderar på en guldigt nötbrun och inte bli så mörk på direkten.
Ska nog även försöka behålla mina toppar blonda så jag kan fortsätta
med dipdye osv. 
.cool | via Tumblr
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Linnea, 17 år, upptagen, bor i Umeå, går frisör andra året på dragonskolan.

RSS 2.0