deeptalk

Ska börja gå till bussen snart, haft några händelserika dagar nu på slutet.
I onsdags på frisörlektionen så svimma Sofia = kaos. Så vi satt bara och prata
deeptalk resten av lektionen. Sen igår så hade jag en färgkund som jag blev jättenöjd
men sen så var min lärare på postitiv mot mig och gav mig komplimanger om hur 
duktig jag var på att väljra rätt färger/toner osv :3
Annars igår så satte jag och Isak ihop pepparkakshuset med bränt socker och nu
har jag en fin brännblåsa på ringfingret, #swag
-
Btw så äre ju black friday idag = REA SOM FAN PÅ ALLA UTLÄNDSKA SIDOR
och på vissa svenska :DDD


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Linnea, 17 år, upptagen, bor i Umeå, går frisör andra året på dragonskolan.

RSS 2.0