Idag-lista

Humör: Glad, stressas, överraskad
Kläder: svarta jeans, mörkblå pullover utan nån skjorta under som jag borde ha.
Läser: bloggar 
Lyssnar på: Mayday parade - terrible things.
Vill: Äta, träna, sova, va med Isak
Drömmer om: att få bort den här gröna tonen i håret och åka till typ Tokyo
Avundas: alla med fint hår. 
Doftar: nån random bodyshop parfym som jag hitta i min sminklåda.
Borde: söka boktryckarförlag, mer sponsorer, gå till praktikstället
Tänker på: att livet är så jävla orättvist.
Smsade senast: Isak 
Äter: En mandarin till frukost, klet till lunch .
Längtar efter: Jullov, sova, träna
 
Vill ha Max, så jävla gott.
 


Kommentarer
HAIDISBLOG -

härlig blogg du haar :)

2013-11-06 @ 22:46:23
URL: http://www.haidisblog.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Linnea, 17 år, upptagen, bor i Umeå, går frisör andra året på dragonskolan.

RSS 2.0