Problem med sheinside, hjälp?

Jag beställde ifrån sheinside den 13e Oktober, exakt 3 veckor sedan.
Har hela tiden tänkt att mitt paket ska kommit nu under veckan eller nästa.
Har försökt tracka det 4893812´3 gånger men det står bara att det ska
till Sverige, inget om vart det är eller så. Idag när jag trackade det igen
så står det "The item has been dispatched from Sweden Post, Direct Link's international terminal for onward transport abroad" och fört tänkte jag "Amen då borde det komma innan onsdag 
typ för nu är det i Sverige och skickas upp hit till Umeå" Men efter att ha läst
igenom texten noga så betyder det ju att paketet är påväg IFRÅN SVERIGE.
Jag har inte fått ett endaste meddelande från posten om att mitt paket är framme.
Inte i brevlådan, sms eller mail. Jag har kontaktat sheinside angående det här
men har inte fått något svar än. Liksom what 2 do? Är det trackingsidan som kanske
är cp och det betyder egentligen att paketet är påväg hit och jag har läst abroad på fel sätt
eller har jag helt enkelt missat min chans att hämta ut det? 
sheinsidesheinsidesheinside


Kommentarer
♥ Samira

Tyvärr så kan jag inte hjälpa dig, har aldrig beställt något därifrån. Men så småningom kommer din paket fram! :)

Svar: Jag hoppas det! ^^
Linnea Meow

2013-11-03 @ 20:41:13
URL: http://fames.se/bluespace/
Anonym

Du var med och tävlade om valfritt skin och tävlingen är avslutad. Kika in bloggen och kolla om det är du som vann. Ha en trevlig måndagkväll du! Puss!

2013-11-04 @ 17:38:29
URL: http://www.hjjonsson.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Linnea, 17 år, upptagen, bor i Umeå, går frisör andra året på dragonskolan.

RSS 2.0