Dålig början men bra slut

Imorse när jag kom till skolan så var inte min lärare där 
och lektionen efter skulle jag inte gå på eftersom att bara de
som inte hade redovisat skulle dit så min nästa lektion började
13.45 = jag var på skolan i 6 timmar HELT I FUCKING ONÖDAN.
Men jag och Matilda jobbade på bra och gjort klart våran gruppuppgift iaf.
NÅNTING BRA JA. Sen så färgade Angelika mina fransar och applicerade
färg på ögonbrynen med vatten istället för väte så att det inte skulle 
bli nån skillnad. 
Once you have dark eyebrows....(insert smart joke here typ)
 
ASSÅ INGEN FÖRSTÅR NOG MIN FRUSTRATION ÖVER ATT DET GRÖNA NEVER LETS GO. 
Man ba "Omg you gotta move on" sjukt irriterande.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Linnea, 17 år, upptagen, bor i Umeå, går frisör andra året på dragonskolan.

RSS 2.0