Hjälp med Directions toning?

Jag tonade ju som sagt håret en ganska ljus/mellan lila-blå färg i 
mitten av september och jag har nu en lite grön nyans i mitt blonda
hår som vääääägrar släppa. Har försökt neutralisera färgen typ 5 gånger
med en lite mer rosa färg men den gröna färgen kommer tillbaka efter
2-3 tvättar. Jag börjar bli sjukt trött på det gröna för det gör så att jag inte
orkar stanna helblond längre och jag är sugen på att göra en ny lila toning
fast mer åt det rosa hållet istället för det blåa som sist. Är det någon
som har erfarenhet av directions som kan svara på frågan: kommer det
gå att tona över den här gröna tonen i håret till en snygg rosa/lila färg?
Vill ha väldigt ljus rosalila ton i håret.
♠ clock is counting down | via Tumblr


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Linnea, 17 år, upptagen, bor i Umeå, går frisör andra året på dragonskolan.

RSS 2.0