I remember the times we spent together

Vackraste du. 
Jag saknar dig, ditt leende, ditt skratt, dina kramar.
Nu är även erat fina hus inte ert längre. Alla dagar jag har spenderat
där med er är slut och det kommer aldrig mer att bli fler. Jävla strokehelvette.
Du hade kunnat leva så mycket längre. "Minst 84 år" Inte ens i närheten.
Är arg för det kom så plötsligt. För jag saknar dig och vet att du aldrig kommer tillbaka.
Att du missade så jävla mycket som jag önskat att du hade varit med på.
 


Kommentarer
Olivia

<3

Svar: <3
Linnea Meow

2013-10-25 @ 18:20:03
URL: http://baraoliiviia.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Linnea, 17 år, upptagen, bor i Umeå, går frisör andra året på dragonskolan.

RSS 2.0