träna, äta, sova

I fredags så gymmade jag och Hanna,
igår så hade jag en förjävlig träningsvärk i benen 
men ska nog köra lite mage hemma nu ikväll, i hopp om att få bort
den sista fettet. HURRHURRDURR
Annars så fick jag en svindålig start på dagen imorse
på historian när jag fick veta att jag hade omprov på onsdag.
Men det blev bättre sen när jag fick ryggmassage på sista lektionen.
Känner mig helt mjuk och rörlig igen i kroppen, helt sjuuukt skönt.
Så jävla najs att vi får lära oss sånt!!!
HAHA asså jag ser jätteredigerad ut på den här bilden <33333 Fin färg på håret iaf
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Linnea, 17 år, upptagen, bor i Umeå, går frisör andra året på dragonskolan.

RSS 2.0