Lista eller nått spännande

UTSEENDE

- Jag har grå/gröna ögon med lite brunt ^^.

- Jag har just nu urtvättat grönt hår

- Jag har alltid jeans på mig haha.

- Jag är otroligt utseendefixerad när det gäller mitt hår

FAMILJ

- Min bror är typ oförklarligt bra asså, helt amazing människa.
- Jag älskar mina föräldrar och skulle aldrig ljuga/behandla dem illa.
- Jag ser mina katter som mina barn typ haha.
- Jag önskar att morfar mådde bra på riktigt och kom ihåg mig.
SKOLA/JOBB

- Jag går frisör 2a året

- Jag jobbar hos kyrkan vissa helger hehe jezuz 4life
- Jag sommarjobbade på ett dagis i sommras.
- Jag borde söka praktikplats....

FÖRHÅLLANDEN
- Jag och Isak har varit tillsammans i 2 år & 3 måndaer. 
- Jag ser Isak som min bästa vän
- Det jag och Isak brukar bråka om är spel hahah.
- En gång när vi spela och vi förlora och bråka så bad han mig "att dra" sen 20 minuter senare så bad han mig att baka en kladdkaka haha asså charmören <3
DÅLIGA TIDER

- Jag mådde sämst under högstadet med cirkulerande självmordstankar (åh känner mig supertönt).
- Jag börjar jättelätt gråta när jag tänker på mormor & morfar
- Jag hade jätteångest över min kropp i slutet av sjuan/mitten av åttan och försökte svälta mig själv.
- Jag får alltid superångest om jag är elak mot någon (om det inte är nån som verkligen förtjänar det, hoes)


DÖDEN
- Jag har dödsångest.
- Jag har bara varit på mormors begravning (worst day ever).
- Jag är rädd att min älskade katt Kattja ska dö snart.
- Jag tänker ofta "om jag tog självmord hur skulle folk reagera" 

SKAMLIGHETER
- Jag blir huuuuur lätt som helst röd i ansiktet (generad assooo).
- Jag tycker det är pinsamt att öppna dörrar typ HAHAH asså </3.
- Är sjuuukt mörkrädd :(
- Jag är fortfarande i Silver 1 i lol :(

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Linnea, 17 år, upptagen, bor i Umeå, går frisör andra året på dragonskolan.

RSS 2.0