lever typ

Du heter? Linnea
 
Vad tror folk om dig? Att jag är ett konstigt emo typ hahaha
 
Stämmer det? Nä, är inte emo :SSS
 
Brukar du skratta för dig själv? Ja ://
 
Är du romantisk? Jag kan om jag vill!
 
Hur svarar du i mobilen: eh hallå?
 
Vad tycker du om fötter: Snusk
 
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Har ingen cd-spelare :/
 
Har du en blogg? kanske :p

Tror du att Gud är man eller kvinna? Gud är gud
 
Tycker du om att krama folk? Om dom är gosiga, annars nej. HATAR STELA "hej gmn" KRAMAR
 
Kan banan vara världens bästa frukt? Banan är ett bär :s
 
Tycker du att du är attraktiv? Jaaadå, typ 5/7 dagar i veckan.
 
Vad är du allergisk mot? Troligtvis nått konstigt E-ämne som jag inte får testa mig mot utan jag får vänta och försöka "lista ut" det själv, kanske råkar svälla igen halsen och dö men #yolo.
 
Hur bra är din syn? Hyffsad 8))
 
Har du varit på ett party? Nej, blir aldrig bjuden ://.
 
Vem ringde dig senast? Snuttis! (isak)

Har du lekt med någons känslor? Not really
 
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? "Jag går å äter nu"
 
Hur löd ditt senaste sms och till vem? ”Vilken tid skulle vi åka och handla?"
 
Vem fick dig att skratta så du grät senast? Me no remember happiness ://
 
Har du någon gång spytt på fyllan? Ja, biggest orre eu :/.
 
Känner du någon med samma födelsedag som din? Nope
 
Föredrar du havet eller en pool? Pool, fuck the hav.
 
Kan du byta olja på bilen? hahah neej..
 
Är kärlek allt i livet? Nääää
 


Kommentarer
Anonym

Samuels känslor då? xd

Svar: Haha va
Linnea Meow

2014-02-06 @ 15:39:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Linnea, 17 år, upptagen, bor i Umeå, går frisör andra året på dragonskolan.

RSS 2.0