You're not worth my time.

Det var ett jävla lidande när jag klev upp imorse men nu så är jag hur pigg
som helst, säkert bara för att jag tänkte sova när jag kom hem!
Ringde posten när jag kom hem och försökte fixa med den här tullgrejen som jag
har fått. Jag mailade posten både igår och i förrgår, det står "svar inom 24 timmar"
Gissa när jag fick svar, jo NU. När jag redan ringt posten. 
 
Är så less på det här röda, det har fadeat ut till en mörkrosa färg, vill ba färga allt brunt. Har hittat en jättefin
kopprig färg från Wella. Den kan jag nog hålla mig till i typ tre dagar, lol xDDD
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Linnea, 17 år, upptagen, bor i Umeå, går frisör andra året på dragonskolan.

RSS 2.0